Køb af nyt Kabinet
Fra : Herbert

Dato : 16-12-02 11:09

Hejsa

Jeg er på jagt efter et nyt kabinet! Har kig på følgende: AOpen MidiTower
H700A Er der nogle der har erfaringer med det? Tænker mest på støj fra PSU
og blæsere.

MVh
Erik

Fra : Herbert

Dato : 16-12-02 11:14

> Jeg er på jagt efter et nyt kabinet! Har kig på følgende: AOpen MidiTower
> H700A Er der nogle der har erfaringer med det? Tænker mest på støj fra PSU
> og blæsere.

Ups glemte lige et link:
http://www.aopen.com/products/housing/h700-series.htm

/Erik

Fra : **TwN**

Dato : 16-12-02 12:31

"Herbert" had a cat jumping on his keyboard in message
> [...]
> H700A Er der nogle der har erfaringer med det? Tænker mest på støj fra PSU

Hej,
det ser da ihvertfald ud til at være et lækkert tower!
De skriver også på deres website, at man kan få det med 460W LowNoise PSU.
Det må da betyde et lidt støjfrit kabinet... Men det kommer selvfølgelig
også an på hvad du smider i det...!
Du kan da godt få det til at larme extremt! Du kan nok også godt få det til
at larme minimalt...!

**TwN**

Fra : Herbert

Dato : 16-12-02 14:54

> [...]
> også an på hvad du smider i det...!
> Du kan da godt få det til at larme extremt! Du kan nok også godt få det

Nu skulle det jo gerne end op med,at blive stille. Der skal indtil videre
side. 2 stk. HD, Cdrom, Brænder, GF4 med "Zalman ZM80" og min CPU 1600+ so,
køre med en Silent Viking.

Pt. lammer mit gl. Kabint fra Codegen i OVERKANTEN, der er virkelig en
dårlig luftgennemstrømning Men mod ikke,at det kan blive bedre med
"H700A"

MVh
Erik

Fra : **TwN**

Dato : 16-12-02 15:33

"Herbert" <herbert007@hotmail.com> wrote in message

> Nu skulle det jo gerne end op med,at blive stille. Der skal indtil videre
> side. 2 stk. HD, Cdrom, Brænder, GF4 med "Zalman ZM80" og min CPU 1600+
so,
> køre med en Silent Viking.
Det lyder jo ikke som det mest støjende hardware

> Pt. lammer mit gl. Kabint fra Codegen i OVERKANTEN, der er virkelig en
> dårlig luftgennemstrømning Men mod ikke,at det kan blive bedre med
> "H700A"
Der kommer da ihvertfald mere luft at gi' af dvs. bedre
luftgennemstrømning...
& med lownoise PSU går du hvist ikke helt galt i byen
Ellers kan du jo altid vælge den lidt dyrere løsning...
Nemlig at lydisolere dit kabinet, med så'nogle
"lyd-isolere-plader".....(hvad hedder de?!)

**TwN**