usb stik
Fra : Ingrid

Dato : 16-12-02 11:06

Hvad gør man hvis man har købt et digi. kamera med usb stik, og ikke har usb
i computeren, hvad findes der til det.

Ingrid

--
http://home20.inet.tele.dk/web/
http://home6.inet.tele.dk/ingrid/

Fra : Kim Jensen

Dato : 16-12-02 11:19

> Hvad gør man hvis man har købt et digi. kamera med usb stik, og ikke har
usb
> i computeren, hvad findes der til det.

Gå ned til den lokale IT-pusher og køb et USB-kort som du kan sætte i din
computer (PCI).

mvh
Kim Jensen

Fra : Ingrid

Dato : 16-12-02 11:26

Kan man gøre det selv, og har du en ide im hvad det koster ??

Ingrid

Fra : Madsen

Dato : 16-12-02 11:36

On Mon, 16 Dec 2002 11:26:03 +0100, "Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> wrote:

>Kan man gøre det selv, og har du en ide im hvad det koster ??

Det koster 100-200 kr og er rimeligt nemt at installere.
Det kræver dog at du åbner maskinen for at sætte
kortet i en ledig PCI slot, men der plejer at følge en
udførlig brugsanvisning med den slags.
Ellers må du jo få en bekendt til at smække kortet
i maskinen. Det tager kun 5 minutter.

mvh Madsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-12-02 11:37

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Hvad gør man hvis man har købt et digi. kamera med usb stik, og ikke
> har usb i computeren, hvad findes der til det.

Køber et kort med USB stik til maskinen fx.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1314837897

--
Bjarke Andersen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 16-12-02 14:13

Hi Ingrid, du skriver:

> Hvad gør man hvis man har købt et digi. kamera med usb stik, og ikke
> har usb i computeren, hvad findes der til det.

Husk også at man skal have minimum win98 som styresystem, før det
understøtter USB. Jeg nævner det fordi en af vore veninder købte et
digital kamera, og havde win95....

Karsten Jensen

Ved svar pr. email, fjern et.
When replying by email, remove one.

Fra : Rander

Dato : 16-12-02 20:46

Mon, 16 Dec 2002 14:13:14 +0100 brugte Karsten Jensen 20 linier på at
fortælle dette til dk.edb.hardware:

>Husk også at man skal have minimum win98 som styresystem, før det
>understøtter USB. Jeg nævner det fordi en af vore veninder købte et
>digital kamera, og havde win95....

USB understøttes fra og med Win95 OSR2...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

En invasion af hære kan bekæmpes, men ikke en ide,
hvis tid er kommet. (Victor Hugo)