Slanke kure med 95%tilbagefald !
Fra : MZO

Dato : 16-12-02 08:21

ugeblade -profitmagere og få velmenende mennesker har været på banen med
deres gode råd og pulvere i en halv menneskealder stort set uden virkning
,og de stakkels overvægtige er blevet kostet rundt i manegen med
en kunstgødet gulerod (læs snydegulerod)
Mit gode råd er 5000 år gammelt ,yderst veldocumenteret og særdeles
effektivt. nemlig vejrtrækningsøvelser
kombineret med få enkle yoga øvelser. Næsen har vi fået til at trække vejret
med , men hvem har tid til det idag
et hurtigt hug ind gennem munden er alt hvad der ofres på iltningen af vores
organisme ,se bare svømmetekniken
joggere osv. alle sammen trækker de vejret gennem munden.Vejrtrækning skal
foregå gennem næsen, for det første blir div. fluer og større partikler
filtreret fra for det andet og endnu vigtigere blir luften forvarmet og blir
ført gennem et langt og snørklet system forbi vores hypofyse , og dette er
hemmeligheden, denne kirtel er nemlig dirrigenten over alle de andre hormon
producerende kirtler,og får du rettet denne indlysende fejl retter dit
stofskifte sig ind af sig selv .Selvfølgelig skal du undgå pomfritter og
snacks og dyrefedt og få dig et lille yoga program
dette kan gøres på en ½ time hver morgen ,og vil efter et stykke tid gi dig
flere extra timer i tilgift , Det lyder
som om det er løgn men det er både sandt og gratis og det er som tidligere
sagt 5000 år gammel u censureret
kærlig visdom.Det perfekte åndedræt kan læres i enhver yoga bog
f.eks.Selvarian Jesudian :yoga og helse.
man kort fortalt! gennem næsen trækkes vejret først via bugmuskulaturen så
det midterste og til sidst , og det det øverste af ribbenene altså 3 faser
,så udåndingen,hvor du bruger bugmusklerne til at støde den første 3.die del
luft ud med, så det midterste og til sidst det øverste(ribbenene) øvelsen
kaldes bølge åndedrættet. Lån en god yoga bog på biblioteket kom igang og du
slipper for alle pinslerne i motionsstudiet.får ro i sindet og dermed
ballance
enkelt og nemt
K-Ærligste hilsener Maria & Alex www.shoe4you.dk

Fra : Alexander

Dato : 21-12-02 23:40

"MZO" <mzo@olesen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> god yoga bog på biblioteket kom igang og du slipper for alle pinslerne
> i motionsstudiet.får ro i sindet og dermed ballance

Tak for dit interessante indslag 80)

God Jul,

Alexander