variabel overførsel, flere - hvordan ?
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 05-03-01 22:22

Hej

Jeg vil overføre 2+ variabler til en ny side via linket.

Jeg havde tænkt på noget som det her :

Men.. jeg kan ikke få det til at fungere... dvs. linket virker og jeg kan få
fat i første variabel uden problemer.
Problemet er den anden vaiabel - den kan jeg ikke få - og der gives ingen
fejl !!

Jeg har også prøvet med forskelligt mellem de 2 variabler - men heller ingen
held.

Kan det ikke lade sig gøre eller overser jeg en åbenlys ting ??

Jon

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 05-03-01 22:31

"Jon Klose Larsen" <klose@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg vil overføre 2+ variabler til en ny side via linket.
>
> Jeg havde tænkt på noget som det her :

& er din ven
Feks.
http://www.svend-bent.dk/level.asp?MainGrup=Internet&Katogori=Erotik&levelon