Langsom registrering af netværk XP-Pro-DK.
Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 15-12-02 23:45

Jeg har lige geninstalleret Windåse XP.
Nu tager det ca. 1 minut for XP at registrere mit netværk
bestående af en Switch og 2 maskiner der kører 100Mbit ved
fuld dublex.

Før jeg geninstallerede XP, der tog det ingen tid for maskinen
at logge på.

Jeg se at der i Tweak XP ligger et tweak til netværk, som
skulle hjælpe mig af med vente problemet, men jeg tør ikke
rigtigt lade Tweak XP tweake mit netværk.

--
Venligst Rasmus

Fra : Thunderbird @ 7100

Dato : 16-12-02 00:44

On Sun, 15 Dec 2002 23:44:40 +0100, "Rasmus A. Nielsen" <rasmusardahlnielsen@REMOVETHISget2net.dk>
wrote:

> [...]
>skulle hjælpe mig af med vente problemet, men jeg tør ikke
>rigtigt lade Tweak XP tweake mit netværk.

Det problem kender jeg godt. I starten havde jeg også mange problemer med det i forbindelse med at
bruge min bærbar henholdsvis på skolen, uden net og hjemme. Det skyldes at XP prøver at finde ting
og så de ting ikke svarer lige med det samme. Men her nu efdter noget tid er der igen vente tid
længere.
Flemming Jacobsen