Lidt nyt om herfra
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-12-02 23:23

Hejsa Gruppe

Ja det går jo bare godt her i det lille hjem
Alle 3 pelstotter går godt i spænd. Dog havde vi lige et par dage - hvor
Dixie ikk rigtigt fattede at Neo absolut ikk gad hende. Hun blev ved med at
irritere ham med smådask - især når han sov. Det resulterede i lidt brummen
fra Neo, men det gik hurtigt over

Atomic hygger sig med begge de store, men det er dog Neo hun har kastet sin
store kærlighed efter *G* Og han tager gerne imod
Jeg forbavses stadig - ham som altid har ment at det var ulækkert, når Dixie
har ville putte og vaske... *LOL* den store drønnert lader sig vaske og
putter gerne med bomben.
De tager sig nu også nogle slåskampe, men aldrig noget der er alvorligt

Atomic vokser godt (vejer 2 kg nu) og hun styrter rundt og har så travlt *S*
Og juhuuuu hun er ikk bange for nytårsknald og bang De skyder rundt
herude, så ruderne ryster
Men det er dejligt at alle 3 katte ikk lader sig skræmme *S*

Der er nye billeder i mine albums - så der er beviser på at Neo har ladet
sig charmere

Hilsen
Joan

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 16-12-02 15:30

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Gruppe
>
> Ja det går jo bare godt her i det lille hjem

Skønt at høre! Det er bare så dejligt når alt går som det skal

Hilsen
Lisbeth

Fra : Trine Piltoft

Dato : 16-12-02 21:48

Hej Joan!

> Ja det går jo bare godt her i det lille hjem

Dejligt at høre

> Der er nye billeder i mine albums - så der er beviser på at Neo har ladet
> sig charmere

Eeeeej - hvor er de søde sammen ) Herlige billeder.

Mvh. Trine & co.

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Kate

Dato : 16-12-02 22:37

Ja, det er altså skønt når de finder sammen i harmoni.
Selvom jeg dagligt må være efter Mowgli pga hans tossestreger, som
f.eks. til aften at forsøge ihærdigt at pakke min nevøs julegave op så
snart jeg havde pakket den ind, så nyder jeg synet af ham og Lante arm
i arm, i fulde drag.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : AEK

Dato : 16-12-02 22:54

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Gruppe
>
> Ja det går jo bare godt her i det lille hjem
> Alle 3 pelstotter går godt i spænd.

Kanon godt

> Atomic hygger sig med begge de store, men det er dog Neo hun har kastet
sin
> store kærlighed efter *G* Og han tager gerne imod

Han er sq også lækker

> Der er nye billeder i mine albums - så der er beviser på at Neo har ladet
> sig charmere

Fede billeder af de to bøller. Underligt, at Bomben må alt det ved ham , som
Dixie IKKE må ;-(

/ Anya