SD/MMC-adapter til PCMCIA
Fra : KCO

Dato : 15-12-02 20:19

Hejsa,

Jeg har kigget hos de mest sædvanlige forhandlere - men det er ikke lykkedes
mig at finde subject....altså et indstikskort til den bærbare hvorfra der
kan læses SD og MMC-memory.

Hvor findes sådan noget?

Mvh,

//Kasper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-12-02 23:05

In article <atikjv$m86$1@news.net.uni-c.dk>, fdirman@fdir.dk says...
> Hvor findes sådan noget?

Du bør måske lige vide at CF (som der fås PCMCIA-adaptere til) er et
andet fysisk layout af PCMCIA.

Du skal nok kigge efter en USB-læser disse flash-typer.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 16-12-02 02:39

> Du bør måske lige vide at CF (som der fås PCMCIA-adaptere til) er et
> andet fysisk layout af PCMCIA.

Aha, du mener altså at det simpelthen ikke er muligt at lave sådanne? Jeg
bruger skam CF->pcmcia :)

> Du skal nok kigge efter en USB-læser disse flash-typer.

Hmmm, endnu mere løst tingel-tangel - det er nu rarere at have det indenbord
i maskinen når man er på farten....

Mvh,
/Kasper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-12-02 21:24

In article <Z6aL9.1489$Hl6.98520@news010.worldonline.dk>, kasper@doek.dk
says...
> Aha, du mener altså at det simpelthen ikke er muligt at lave sådanne? Jeg
> bruger skam CF->pcmcia :)

Læs lige hvad jeg skrev...

> Hmmm, endnu mere løst tingel-tangel - det er nu rarere at have det indenbord
> i maskinen når man er på farten....

SD/MMC er ikke i familie med CF/PCMCIA, så en adapter findes sikkert
ikke for disse medier...

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 18-12-02 03:14

Jeg

> Læs lige hvad jeg skrev...

Vi er vist ude i en dobbelt misforståelse her :) Min aha-sætning skal
skilles fra den konstaterende sætning om nuværende løsning - jeg forsøger
ikke at overraske dig med eksistensen af en cf->pcmcia-adapter :)

Men ok....jeg må så til nøds affinde mig med en flagrende usb-tingest...der
er ikke andet for.

Mvh,

/Kasper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-02 09:36

In article <iPQL9.4500$Hl6.408668@news010.worldonline.dk>,
kasper@doek.dk says...
> Vi er vist ude i en dobbelt misforståelse her :) Min aha-sætning skal
> skilles fra den konstaterende sætning om nuværende løsning - jeg forsøger
> ikke at overraske dig med eksistensen af en cf->pcmcia-adapter :)

Hvad er så dit problem ?

Fra : GiWeo

Dato : 18-12-02 10:15

Hejsa

> [...]
>mig at finde subject....altså et indstikskort til den bærbare hvorfra der

Det har Merlin såmendt i deres sortiment fra Hama pris: 399,-

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-12-02 20:59

Wed, 18 Dec 2002 10:14:42 +0100, skrev GiWeo, på 15 linier, i
<hie00vcd0lvms3vukq9irvihn98dr0s7qn@4ax.com>, :

Så den også idag dog til 449,-

Karsten
http://www.jyde.cc/