Irriterende pauser
Fra : Jes Søndergaard-Ande~

Dato : 15-12-02 20:08

Kan nogen hjælpe ang. irriterende pauser når jeg er online?
Jeg oplever pauser på 1-3 min. ligegyldig om jeg bruger 56k modem
eller adsl forbindelse. Desuden har jeg byttet netkort, omformateret
utallige gange og prøvet alt hvad jeg kan komme i tanker om.

Fra : Henning

Dato : 15-12-02 21:09

On 15 Dec 2002 19:07:50 GMT, Jes Søndergaard-Andersen
<jessa@LDXOCxxx.dk> (slet LDXOC) wrote:

> [...]
>eller adsl forbindelse. Desuden har jeg byttet netkort, omformateret
>utallige gange og prøvet alt hvad jeg kan komme i tanker om.

Netkort? DHCP eller fast IP-adresse på netkortet? Sæt kortet til fast
IP, så det ikke konstant går ud og leder efter en DHCP-server.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Jes Søndergaard-Ande~

Dato : 16-12-02 16:25

Henning <newsmail@mailme.dk> skrev:

> [...]
fast
>IP, så det ikke konstant går ud og leder efter en DHCP-server.

Tak til Henning for hjælpen.
Jeg vil prøve dit forslag, når jeg får fundet ud af at sætte
netkortet til fast IP-adresse.
M.v.h. Jes