billig fotoprinter?
Fra : J.Pedersen

Dato : 15-12-02 16:33

Jeg skal have mig en "foto"printer inden jul. Den skal først og fremmest
kunne levere god kvalitet i fotoprint. Og så skal den være billig, dvs. ikke
koste over 1200 kr.
Jeg har kig på følgende :
http://www.epson.dk/products/printers/inkjet/stypho830/
til ca. 1000-1200 kr.
og på http://www.hp.dk/presserum/presse/2002/020617.php
til under 1000 kr
Er Epsonen ikke at fortrække med sine 6 farver (dog i to patroner)
Jeg vil nok indrømme at jeg går på kopipatroner eller refillsæt på et
eller andet tidspunkt . Nogen der har erfaringer med netop disse printere.
Hvad med Canon i den prisklasse?? Kan de levere god fotokvalitet.
På forhånd tak

Hilsen Jesper

Fra : Hans

Dato : 15-12-02 18:45

Jeg har en Epson810 næsten som 830.

En god og billig fotoprinter, 810'eren fås til 995 her i juletiden.

Bemærk at Epson som regel kun laver flotte foto på orginal Epson fotopapir,
jeg har prøvet meget andet papir men kun det halv dyre orginale virker godt.

Mvh Hans

Fra : J.Pedersen

Dato : 15-12-02 19:03

> [...]
fotopapir,
> jeg har prøvet meget andet papir men kun det halv dyre orginale virker

Godt at vide. Tak for tipset.

Hilsen Jesper