Hardware?
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 15-12-02 14:27

Hej,

min pc-forhandler er gået konkurs og jeg har ikke de nøjagtige specs på min
computer. Hvordan kan jeg finde ud af detaljer om bundkort, RAM mv.?
Specielt RAM er jeg i tvivl om, hvis jeg skal købe flere. Har jeg DDR eller
RD ram? Er der nogen hjælp at hente, helst uden at skulle skille dyret ad.

Mvh

Kennet

Fra : **TwN**

Dato : 15-12-02 14:52

"Pernille og Kennet" <pernille.kenneth@oncable.dk> wrote in message
> [...]
eller
> RD ram? Er der nogen hjælp at hente, helst uden at skulle skille dyret ad.

masser
prøv programmet 'SiSoft Sandra' - det vil fortælle dig ALT om din PC's
Hardware

**TwN**

Fra : KCO

Dato : 15-12-02 14:54

Hejsa,

Hvis man har skruetrækkerallergi kan jeg anbefale:

http://www.mvsoft-comp.com/PCinfo/intro.htm

Mvh,
/Kasper