Billigt webcam til XP
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-12-02 12:58

Nogen der kender et billigt Webcam der virker i XP?
Jeg har forlængst opgivet at få mit Logitech til at virke, og søger derfor
et alternativ.
Prisen er max 500,-

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Manse

Dato : 15-12-02 18:43

Hejsan
Pladder, opdate din BIOS, update XP ..med bla.Servicepack 1...og
vupsi.....så kører dit cam fint......noget med USB.........kan du ikke finde
ud af det, så kig i www.itbutikken.dk under webcam og Intel....der har de et
kanon cam til 424,- .........

Husk når du køber webcam der skal mindst være et Optisk sensortype som
hedder CCD...og ikke CMOS

God fornøjelse

Manse

--
Informationer er da noget man søger på nettet.....
"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-12-02 22:10

> Pladder, opdate din BIOS, update XP ..med bla.Servicepack 1...og
> vupsi.....så kører dit cam fint......noget med USB.........kan du ikke
finde

Har nyeste bios og nyeste XP Pro servicepakker incl gårsdagens.

> ud af det, så kig i www.itbutikken.dk under webcam og Intel....der har de
et
> kanon cam til 424,- .........

Det var sådan en information jeg søgte!

> Husk når du køber webcam der skal mindst være et Optisk sensortype som
> hedder CCD...og ikke CMOS

Jep, men de billigste har ikke CCD.

Det skal i øvrigt bruges til overvågning af et firma lokale og ikke som
egentligt Webcam.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk