test
Fra : Musen

Dato : 15-12-02 11:13

Ja undskyld mange gange, men jeg har problemer til at sende til denne gruppe
og tester derfor lige om det virker nu...Har prøvet "test" gruppen, men der
er ingen problemer...
Undskyld igen
Venlig hilsen Musen

Fra : Kenneth

Dato : 15-12-02 11:39

Niks, den kom ikke frem - prøv at geninstallere Windows.

Fra : Musen

Dato : 16-12-02 21:35

Niks, den kom ikke frem - prøv at geninstallere Windows.
æææj din snyder :oÞ