Anbefaling af kabinet??
Fra : Morten Jensen

Dato : 15-12-02 01:55

Hej

Jeg skal bruge et kabinet.

Krav - Sort eller sølv/gråt
Der skal være adgang til USB i fronten
Ville være herligt om det ikke larmede for meget.
Pris - lavest mulig.

Har p.t. et Aopen H600 der pånær larmen dækker det meste. - Det er bare lige
3-4 ca for højt.

Nogen ideer?

MVH
Morten

Fra : Baltazar

Dato : 15-12-02 03:02

"Morten Jensen" <morkaj@email.com> wrote in message
> Jeg skal bruge et kabinet.
> Ville være herligt om det ikke larmede for meget.

Bare lad vær med at banke på det! Men du mente måske en klarinet ?

/T

Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-12-02 08:46

Morten Jensen skrev i meddelelsen
<3dfbd2fb$0$155$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

>Har p.t. et Aopen H600 der pånær larmen dækker det meste. - Det er bare
>lige
>3-4 ca for højt.

ca ? mener du CentiMeter ?

kan du ikke bare pile fødderne af kassen ?

prøv at smide en anden PSU i din kasse, eller bare en anden PSU blæser..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : ChristianTC

Dato : 15-12-02 09:58

> [...]
> Pris - lavest mulig.
>
> Har p.t. et Aopen H600 der pånær larmen dækker det meste. - Det er bare

Prøv et chieftech dragon kabinet, du skal vist bruge et midi ik? Det er
virkelig godt kabinet og rigtig godt designet. Et af de flotteste kabinetter
jeg har set og så er der god plads indeni. Men angående farven, jeg fik den
i sort, men den er nu koksgrå altså ik helt sort men det er ikke noget man
lægger meget mærke til.

MVH
Christian