2400+ CPU - Version B??
Fra : Sven

Dato : 14-12-02 22:44

Hej.
Jeg har købt en AMD 2400+ CPU i oplåst udgave hos Waterheads.dk. Desværre
var mit ASUS A7V333 mobo for dårligt til at køre med den låst helt op. Så
Waterheads "låste" den som en XP2600+ med valgfri multiplier, dvs.
multiplier fra 13x og op til 22.5x. (Tak til Waterheads for fin service!!)
Jeg har så idag ledt efter et mobo der måske er bedre egnet til dette, og er
faldet over, at Anandtech.com skriver, at de nye Thoroughbred revision B
ikke behøver at blive låst op, hvis man har et af de nye Nforce2 chipsæt.
Jeg gik så ud fra, at Thoroughbred revision B var de nye med 333 FSB, men
Anandtech skriver på
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1685&p=1
at fra 2400+ og opefter er rev. B. Vil det sige, at hvis jeg køber et mobo
med Nforce 2 chipsæt, at jeg så har helt frie hænder mht multiplier og min
nye 2400+?

Sven