Ramdam Mølle
Fra : Carsten Fischer

Dato : 14-12-02 21:31

Ramdam Mølle. Hvor ligger den eller lå ?

Umiddelbart vil jeg tro, at der må havde ligget omkring Hammel eller Langå.

Krabsen har den ikke i sit søgesystem.

Kan selvfølgelig være at det skal staves anderledes.

mvh

Carsten Fischer

Fra : Krabsen

Dato : 14-12-02 22:02

Du er opmærksom på muligheden for at søge med 'wild-card'?

Som f.eks.:

r% mølle

finder alle møller, der begydner med r.

Ikke at det ser ud til at hjælpe lige her, men så ved du det

mvh
Krabsen

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 15-12-02 17:49

> Ramdam Mølle. Hvor ligger den eller lå ?
>
> Umiddelbart vil jeg tro, at der må havde ligget omkring Hammel eller
Langå.

Tæt på Hammel i nobosognet Søby ligger Rampes Mølle, kan det være den?

Hans