"CPU" holder
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-12-02 20:33

Hej

Ved nogen hvor man kan købe en fornuftig "cpu holder" i et EU land, via
nettet.. Må godt være pænt design, til at skue op under et bord.. Skal kunne
bære min computer på 30 Kg

Fra : Martin K

Dato : 14-12-02 20:38

Bjarke Hansen wrote:
> Ved nogen hvor man kan købe en fornuftig "cpu holder" i et EU land,
> via nettet.. Må godt være pænt design, til at skue op under et bord..
> Skal kunne bære min computer på 30 Kg

En holder til CPU'en? Skal kunne bære til computer på 30 kg? Hmmm...

CPU'en sættes på motherboardet, og en køler spændes ovenpå. Det der med de
30 kg, kan jeg ikke lige til at passe ind. Op under et bord?!? Skal jeg være
helt ærlig tror jeg ikke jeg 100% forstår hvad du mener

--
Martin K

Fra : Seth

Dato : 14-12-02 20:44

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
være
> helt ærlig tror jeg ikke jeg 100% forstår hvad du mener

Tror han mener en holder til sit kabinet, til at montere under bordet...

Bo

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-12-02 20:45

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> [...]
være
> helt ærlig tror jeg ikke jeg 100% forstår hvad du mener

Det heder altså bare en CPU holder.. Men man kunne jo lige så godt kalde det
en computer holder...
Men i fagsprog heder sådan en holder, altså en CPU holder

Og ja, har lige haft min computer oppe på badevægten,, og den sagde lige
knap 30 KG

Fra : Martin K

Dato : 14-12-02 21:06

Bjarke Hansen wrote:
> Det heder altså bare en CPU holder.. Men man kunne jo lige så godt
> kalde det en computer holder...
> Men i fagsprog heder sådan en holder, altså en CPU holder

Hehe... så er jeg med - misvisende navn synes jeg...

> Og ja, har lige haft min computer oppe på badevægten,, og den sagde
> lige knap 30 KG

Hvordan får du den til at veje så meget? Har du kampesten i bunden

--
Martin K

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-12-02 21:11

> Hvordan får du den til at veje så meget? Har du kampesten i bunden

Blygummi, og så er det jo et solidt kabinet

Fra : Gjøl

Dato : 15-12-02 11:36

Bjarke Hansen wrote:
> "Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> Blygummi, og så er det jo et solidt kabinet

Er du sikker på at du vil have den skruet fast, det er meget besværligt hvis
man skal have maskinen ud på bordet og ændre noget
Jeg fik en lavet af 2 stk. fladjern af en kammerat som kan det der med jern
og sager. Den er godt nok kasseret da det er sk**e svært at holde 30 kilo og
skrue samtidig, også selv om det var fløjmøtrikker.

Fra : Kim Jensen

Dato : 15-12-02 14:53

> Ved nogen hvor man kan købe en fornuftig "cpu holder" i et EU land,
> via nettet.. Må godt være pænt design, til at skue op under et bord..
> Skal kunne bære min computer på 30 Kg

Jeg vil anbefale at købe en rulle "metalbånd med huller" (sådan noget
man bruger til at samle spær på et hus fx). Ca. 2,5 cm bredt med huller
hele vejen. Det er nemt at bøje og skære over. Så er det bare at bøje
det så det passer med dimensionerne på kabinettet og skrue dem op under
bordet. Laver du ca. 5 cm luft, er kabinettet desuden ret nemt at tage
ud hvis der skal skiftes ting og sager.

På samme måde har jeg fx monteret et par højttalere under mit bord -
nemt, pladsbesparende og BILLIGT!

Kim Jensen
kelvin8.com · the design database project