Canon LBP-460 på XP
Fra : Søren Ottosen

Dato : 14-12-02 19:59

Hej NG!

Er der nogle der kan hjælpe mig med en XP driver til en Canon LBP-460
laserprinter.

Jeg har forsøgt at finde en på nettet men uden held.

Venlig hilsen

Søren Ottosen

Fra : Preben Andersen

Dato : 14-12-02 20:06

"Søren Ottosen" <sotek@hongnet.dk> wrote in message
> Hej NG!
>

> Er der nogle der kan hjælpe mig med en XP driver til en Canon LBP-460
> laserprinter.
>
> Jeg har forsøgt at finde en på nettet men uden held.

Det kan ikke lade sig gøre, den virker kun under win95/98.

mvh
Preben

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-12-02 20:17

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in message

> "Søren Ottosen" <sotek@hongnet.dk> wrote in message

> Det kan ikke lade sig gøre, den virker kun under win95/98.

Jo det kan godt.....

Jeg har da før fundet info omkring installalering af en sådan...

og fået feedback, at det virkede....

Det var noget med at man bare skulle bruge HP Laserjet Series II Drivers

Fra : Preben Andersen

Dato : 14-12-02 21:40

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*.spamfilter.dk> wrote in message
> Jo det kan godt.....
>
> Jeg har da før fundet info omkring installalering af en sådan...
>
> og fået feedback, at det virkede....
>
> Det var noget med at man bare skulle bruge HP Laserjet Series II Drivers

Aldrig i livet.

mvh
Preben

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 14-12-02 21:46

Bjarke Hansen skrev:
> "Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in message

> Jo det kan godt.....

Sludder!
Du har ikke selv en 460'er kan jeg forstå ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-12-02 00:02

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote in message

> Sludder!
> Du har ikke selv en 460'er kan jeg forstå ?

Okay okay, nej det har jeg ikke.. jeg har en HP laserjet 1100... Men der var
tidligere løsningsforslag på nettet omkring nævte scanner under XP.... og
der er blevet nævt det med HP drivere flere gange...

Har dog ikke prøvet det i praksis...

kan dog ikke finde diskutionen, om hvordan det var man kunne få det til at
virke

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 15-12-02 02:07

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*.spamfilter.dk> skrev i

> kan dog ikke finde diskutionen, om hvordan det var man kunne få det
til at
> virke

Der er mange før dig, der i forskellige sammenhænge er kommet til at
hævde at Laserjet II driverne virker med LBP 460 i XP. Resultatet har
dog i alle diskussionerne været det samme - nemlig at det ikke passer,
men at tricket faktisk virker i Windows 2000.

mvh
Peter

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 15-12-02 08:21

Bjarke Hansen skrev:

> "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote in message

> der var tidligere løsningsforslag på nettet omkring nævte scanner

Det er iøvrigt en printer