Bios
Fra : MSH

Dato : 14-12-02 19:35

Hej
Kender i noget man kan gøre hvis man har flashed sin bios forkert ?? (Kan
man lave det ?)

Mvh. Martin

P.S har kun haft den i 2 dage kan man få den byttet ?

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 15-12-02 17:14

MSH wrote:
> Hej
> Kender i noget man kan gøre hvis man har flashed sin bios forkert ?? (Kan
> man lave det ?)

Jeg kan flashe den, og gør det gratis (du betaler porto).
Kommer dog an på hvilken chip der sidder på bundkortet.
Tag klistermærket af chippen og se hvad der står på den.
Der står typisk noget med Award bios eller Amibios på klistermærket.

> P.S har kun haft den i 2 dage kan man få den byttet ?

Du kunne jo bare spille dum overfor den butik du købte den i, og sige at
"den virker ikke mere og jeg ved ikke hvorfor", men det er altså ikke
særlig fair overfor butikken, når det nu er din egen skyld.