hjælp til montering af kabinettets 2 led o~
Fra : Mads Husted

Dato : 14-12-02 18:51

Hej Ng

jeg mangler en manual til et ELITEGROUP K7S5A Mainboard.
Den manual jeg har står der ikke noget om hvordan case switches skal side så
hvor får jeg en manual til det bundkort?

MVH
--
Mads

Fra : Keld Knudsen

Dato : 14-12-02 19:28

Prøv at se på denne side http://www.ecs.com.tw/download/manual_k7s.htm

Hilsen
Keld

Fra : Ole Axelsen

Dato : 14-12-02 19:33

> Hej Ng
>
> jeg mangler en manual til et ELITEGROUP K7S5A Mainboard.
> Den manual jeg har står der ikke noget om hvordan case switches skal side

> hvor får jeg en manual til det bundkort?

Skitse postet i news:sk.binaer. SUBJ K7S5a-layout.

--
Fjern parenteserne ved svar på mail.
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.