Oracle client på linux ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 14-12-02 17:53

Hej!

Jeg forsøger at smide en oracle klient på en linux maskine. Jeg har
oprettet oinstall gruppen og oracle user'en. Jeg starter X op som
root, åbner et xterm vindue og su'er til oracle - og starter så
runInstall
Men det ser ud som om, at skidtet hænger i opstart af java runtime
engine
Er der noget, jeg gør forkert ?? - Det er på RedHat 7.3 jeg
forsøger...

/Brian

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 14-12-02 18:52

Brian Ipsen wrote:

> Er der noget, jeg gør forkert ??

Ja. Kig her:

http://jordan.fortwayne.com/oracle/

MVH
-Claus

Fra : Brian Ipsen

Dato : 14-12-02 18:52

On Sat, 14 Dec 2002 18:51:45 +0100, Claus Rasmussen
<clr@cc-consult.dk> wrote:

>Ja. Kig her:
>
> http://jordan.fortwayne.com/oracle/

Cool - lige hvad jeg havde brug for

/Brian

Fra : Brian Ipsen

Dato : 14-12-02 21:57

<clr@cc-consult.dk> wrote:

>Ja. Kig her:
>
> http://jordan.fortwayne.com/oracle/

Har fulgt guiden til punkt og prikke indtil videre (på en redhat 7.3)
- men den hænger statig i "Initializing Java Virtual Machine". Kan det
være fordi, at det er på en P4 processor ?? Jeg har været ude for, at
et DLL skulle fjernes i windows-udgaven for at man kunne installere
serveren. Er det noget lignende, som gør sig gældende her ?

/Brian

Fra : Brian Ipsen

Dato : 15-12-02 00:14

On Sat, 14 Dec 2002 21:56:59 +0100, Brian Ipsen <spammers@nowhere.net>
wrote:

> [...]
>et DLL skulle fjernes i windows-udgaven for at man kunne installere
>serveren. Er det noget lignende, som gør sig gældende her ?

Jeg fandt løsningen - der skulle nogle compat-glibc og et par andre
rpm pakker på - så spiller det....

/Brian