VPN, Soldeier of Fortune 2 server. Mangler~
Fra : Steffler

Dato : 14-12-02 17:05

Hejsa...

Her på arbejde skal vi ha' spille aften på onsdag, og har i den
forbindelse sat en SoF2 server op. Når jeg sidder herinde med
min bærbare så kan jeg godt se serveren og connecte til den. Så
serveren virker er jeg ret sikker på.

Problemet er når jeg kommer hjem og plugger maskinen i. Jeg
har en 512/512 linie med en Sonicwall Tele 3 firewall som opretter
et VPN ind mod arbejde. Og jeg kan se serveren i My network
places (std. W2K server). Men ikke SoF2 serveren som kører
på den. Opsætningen af VPN er faktisk at intet er blokeret når
tunnellen er oprettet. Men SoF2 serveren er væk..

Nogen der kan hjælpe ?...

På forhånd tak

Steffen

Well, a bloke needs a hobby, I always say. And hey, in this big
old world there's always plenty of dung out there to be collected:
after all, I hear the Ducati factory is working longer shifts now.