rocker-tøserne fra Hong Kong
Fra : marianne hellemose

Dato : 14-12-02 16:48

Så har dronning Banja overgivet sig, nu står den på
hyggevask og trøstepatning, for jer der kender Banja
er beviset i mit album under Miss Hong Kong

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-12-02 17:10

marianne hellemose wrote:
> Så har dronning Banja overgivet sig, nu står den på
> hyggevask og trøstepatning, for jer der kender Banja
> er beviset i mit album under Miss Hong Kong

*fniz* hvor ser det bare hyggeligt ud...... er de så 100% integreret nu???

Dronning Banja ser vanen tro, ud til at have helt overblik over situationen
;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : maz

Dato : 14-12-02 18:22

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> Så har dronning Banja overgivet sig, nu står den på
> hyggevask og trøstepatning, for jer der kender Banja
> er beviset i mit album under Miss Hong Kong
> Marianne

Dejlige billeder...det er virkelig smukke killinger :)
Er de 2 sorte fuldfarvede? Hvor gamle er de egentlig nu ?

:0)) maria

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-12-02 19:09

Ja de er helt sorte, og den ene har en silkeblød skinnende
pels, den anden er lidt mere "strid" og ikke så skinnende.

De er født omkring 1-3 oktober, så cirka 10 uger gamle,
nogle rigtige vildbasser.

Nu bliver de kun lukket for sig selv, når JEG har brug for
fred, til at spise eller rulle smøger, jeg kan intet foretage
mig uden at de skal have alle poterne indvolverede i det,
men det er rigtig skønt, at de udvikler sig til "normale"
frække killinger, selv om de har haft en "vanskelig" start.

Fra : Kate

Dato : 14-12-02 18:59

> Så har dronning Banja overgivet sig,

Jamen, hvor skønt. Så lærer de jo at være rigtige katte selvom de er
forældreløse

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : AEK

Dato : 14-12-02 19:05

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:atfk2s$8oe$1@sunsite.dk...

> Så har dronning Banja overgivet sig, nu står den på
> hyggevask og trøstepatning,

Skønt, at de har taget så godt mod de små rødder

Marianne, du har vel efterhånden også hænderne fulde med alle de katte.
Der må være nok at se til

> er beviset i mit album under Miss Hong Kong

Dejlige billeder.

/ Anya.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-12-02 17:49

Hej Marianne!

Dejlige billeder. Tak for kigget

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/