Lydkort...hjælp
Fra : Michael Nielsen

Dato : 14-12-02 16:43

Har desværre mistet alt på mit C: drev.......har så install Win XP men mit
lydkort kan jeg ikke få til at virke.....har forsøgt med et hav af drivere
som jeg har liggende....Hvordan finder jeg ud af navn/type på lydkortet så
jeg kan finde en driver på nettet.....i enhedshåndteringen hedder det bare
multimedielydkort ??
På forhånd tak....

Michael Nielsen
Fjern ** i e-mailadr

Fra : Devast8or

Dato : 14-12-02 17:20

Prøv at bruge SiSoft Sandra, det kan måske finde ud af hvad det hedder.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-12-02 02:23

Nogle der har en driver til MPU-401 eller ved hvor den kan findes ??

Fra : Kim Madsen

Dato : 15-12-02 10:20

Nu er det ikke fordi jeg ved frygteligt meget om det, men jeg tror, at
MPU401 er et generelt begreb for en lydkortenhed.

Men uanset det, kunne du eventuelt prøve at anvende Microsoft Update.
Hér findes ofte updates til diverse hardware - altså ikke kun til
Microsoft Windows. Microsoft Update checker selv din hardware og
foreslår, hvis der er opdateringer hertil.

Dette virker dog formodentlig kun, hvis du allerede har installeret en
driver, hvilket jeg ikke ved, om du har.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-12-02 18:59

Nej, der er ikke pt. install nogen driver da jeg ikke ved hvilken jeg skal
bruge..

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 15-12-02 17:02

Michael Nielsen wrote:
> [...]
> jeg kan finde en driver på nettet.....i enhedshåndteringen hedder det bare

Der er ingen vej uden om at åbne kassen og se efter.