Upload problemer med FP XP
Fra : Suzanne og Troels La~

Dato : 14-12-02 14:42

Jeg har problemer med at uploade fra FP.

Jeg vælger filer, udgiv web og angiver
ftp://home19-upload.inet.tele.dk som udgivelsesdestination. Herefter
indtaster jeg brugernavn og adgangskode, hvorefter jeg blot ryger
tilbage til samme vindue med angiv navn og adgangskode.

Min hjemmeside hedder http://home19.inet.tele.dk/suz-troels og min
startside index.html

Hvad gør jeg galt? Mangler jeg at rette nogle indstillinger eller
hvad?

Mvh. tilsyneladende håbløs nybegynder af FrontPage XP.

Fra : Hugo

Dato : 14-12-02 20:55

Hej. Jeg har siddet med det samme problem hele dagen, løsningen er at
oploade med et rigtigt FTP program. Prøv
http://www.virtualsoftware.com/xpertsinc/xprof100.zip download og installer,
så virker det. I hvertfald for mig.
Hugo

"Suzanne og Troels Larsen" <suz-troels@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:10398733940.0708426522085652@dtext.news.tele.dk...

Fra : John

Dato : 15-12-02 11:45

"Hugo" <hugoNOSPAM@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Jeg har siddet med det samme problem hele dagen, løsningen er at
> oploade med et rigtigt FTP program. Prøv
> [...]

Vær lige opmærksom på, at FP extensions på hotellet (hvis tilstede) bli'r
smadret, hvis du bruger andre FTP programmer.
--
MVH
John K Hansen

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-12-02 17:55

Suzanne og Troels Larsen skrev i et tidligere indlæg:

> [...]
> Herefter indtaster jeg brugernavn og adgangskode, hvorefter
> jeg blot ryger tilbage til samme vindue med angiv navn og

Er det ikke noget med at brugernavn ikke må være for lang?

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-12-02 18:01

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev :

>Er det ikke noget med at brugernavn ikke må være for lang?

Før i tiden måtte det ikke være over otte tegn, om det stadig er
gældende ved jeg ikke.