Fax problemer med OfficeJet PSC 950
Fra : Hans Christian Johan~

Dato : 14-12-02 13:07

Hej, jeg har netop købt en Office Jet PSC 950 til vores firma.
Den virker fint, men skal man sende en fax går det galt.
Problemet opstår på følgende måde: Når man gennem firmaet skal ringe ud af
bygningen (eller faxe ud af bygningen), skal man trykke 0 og holde en lille
pause før man trykker nummeret man vil ringe til. Dette forstår den
indbyggede fax i PSC 950'eren åbenbart ikke... den melder optaget med det
samme fordi den ikke kan finde ud af at holde en lille pause efter man har
trykket på 0.
Eks: Man vil faxe til nummeret 55548991... der skal jo et 0 foran... så
nummeret bliver 055548991 MEN - er der nogen som har forstand på om man
skal indsætte et eller andet tegn mellem 0 og nummeret for at den holder en
pause efter 0, eller nogen som kender en indstilling på printeren som kan
løse dette problem? Hjælp!
Ps. alt virker som sagt fint på nær det med at sende en fax. Den kan godt
modtage en fax.

Mvh, Hans

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-12-02 19:43

On Sat, 14 Dec 2002 13:06:53 +0100, "Hans Christian Johansen"
<hans@johansen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>pause efter 0, eller nogen som kender en indstilling på printeren som kan

Er det ikke et eller flere kommaer efter nullet der skal til?

--
Jens

Excessive mouse activity detected. Running CAT.EXE to fix.