www.banner30.dk
Fra : Morten

Dato : 14-12-02 12:39

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-12-02 16:28

"Morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:atf595

> www.banner3o.dk

Du skulle hellere kigge forbi www.usenet.dk

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************
*************** Sang-, kor- og klaverundervisning: *************
****************** www.rydstroem.com *******************

Fra : SGK

Dato : 07-01-03 15:03

Det skulle du også!

Det er samme reklame for div. du har som trailer på dine indlæg!

Vi er ved at være godt trætte af dit legen politi

Søren

Claus Tersgov <Clausnews@hotmail.com> wrote in article
<atfin8$os0$1@news.cybercity.dk>...

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-01-03 22:05

"SGK" <SGK@mail.Sonofon.DK> skrev i en meddelelse news:01c2b655$79a30f40

> Det er samme reklame for div. du har som trailer på dine indlæg!
> Vi er ved at være godt trætte af dit legen politi

Hvad med at lukke kæften, når du helt åbenlyst ikke har en skid forstand på
det, du udtaler dig om! Du taler mod bedre vidende, lille ven. Igen må man
henvise til www.usenet.dk hvor du kan læse om alt det, du ikke aner en pind
om!

Dernæst er jeg temmelig ligeglad med, hvor træt du er. Når du skriver "vi"
har du så gjort dig til talsmand for hele denne nyhedsgruppe?

Du skulle hellere være glad for, at der er nogle, som gider at reagere, når
netiketten bliver brudt, så diverse grupper ikke ender i spam og anarki...

Men det er måske lige det, du gerne vil bruge dine penge på?

Claus

Fra : SGK

Dato : 09-01-03 14:40

Klip fra usenet

http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html

1) Reklamer er ikke velkomne i ret mange grupper
Reklamer for hjemmesider hører til i dk.opslag.internet og ikke andre
steder. Man kan bede om kommentarer i andre grupper, men ren reklame hører
kun til det ene sted.

2) Køb og salg hører til i dk.marked.*-grupperne
Selvom det virker nærliggende at prøve at sælge hundehvalpe i
dk.fritid.kaeledyr, er det ikke den rigtige gruppe.
Dk.erhverv er heller ikke beregnet på køb & salg, selvom navnet måske
antyder det.

Hvis du kigger på alle dine indlæg er begge disse regler brudt

EOD

<avffi8$2itb$1@news.cybercity.dk>...

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-01-03 19:57

"SGK" <SGK@mail.Sonofon.DK> skrev i en meddelelse news:01c2b7e4$9b0619d0

> [...]
> antyder det.

> Hvis du kigger på alle dine indlæg er begge disse regler brudt

Hold da kæft, hvor er du dum! Hvornår begynder du at sætte dig ordentligt
ind i tingene?

Gider du læse de afsnit, der omhandler signaturer og så fortælle mig (og
alle andre), hvad du får ud af det?

Og tag så lige at lægge mærke til, at det første afsnit, du citerer, netop
var det, Morten forbrød sig imod og som jeg gjorde ham opmærksom på!

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-03 01:15

> Hold da kæft, hvor er du dum! Hvornår begynder du at sætte dig ordentligt
> ind i tingene?

Ja - altså!

> [...]
>
> Og tag så lige at lægge mærke til, at det første afsnit, du citerer, netop
> var det, Morten forbrød sig imod og som jeg gjorde ham opmærksom på!

Det er iorden reklamer og links i signaturen...

Mvh
Allan Rasmussen

Se billeder fra folketinget:
http://www.ft.dk/BAGGRUND/ADMIN/00618341.htm

www.microsoft.com
www.msn.com

HJEMMESIDER SØGEMASKINER
Ærø's Hjemmeside Alt om Ærø / Færger m.m.
Færger,DK-SV-NO : Color Line
Nyttige adresser
Danmarks Nationale Privatarkivdatabase
Store Danske biblioteksdatabaser
Velkommen til T. Hansen Gruppen A-S
Smakkecenteret på Strynø

Nørdet
Kvasir variabel programering
Procesblad fræsning
Probing Tips and Tricks Fro Fanuc
Gibbs
The Gaussian Processes Web Site GIBBS
CNC Tips og Hints
Cad-Cam Siden
DXF-filer og beskrivelse for do.
WWW.GOOGLE.COM
ALTAVISTA (udland)
YAHOO (udland)
HOTBOT (udland)
KVASIR (udland + danmark)
YAHOO (danmark)
JUBII (danmark)
Lycos Søgning
WWW Søg efter email adresser
Telebesked.dk
Asschenfeldt's Guide2www
Journalistens startside
Thor, den alternative søgemaskine

etc. etc. etc..

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-01-03 22:29

"SGK" <SGK@mail.Sonofon.DK> skrev i en meddelelse

> Klip fra usenet
> http://www.usenet.dk/netikette/gruppe.html

B. Lomborg kunne næppe have gjort det bedre............

Claus