Vanedyr !
Fra : Holm

Dato : 14-12-02 12:29

Hej alle

Mine heste blev ret fornærmede idag !
Normalt er det mig der står for fodringen , da min bedre halvdel...ikke ved
"bedre"..he he ...!
Men imorges sov jeg lidt længe ...hmm..julefrokost....

.....og da jeg endelig kom ud af fjererne , sagde jeg " Nå du har både lukket
hestene ud og fodret..? "
Jeg kunne jo se at de to isbukke stod ude i folden , godt nok helt henne ved
leddet...

" Fodret ???" svarede en forbløffet halvdel.." får de ikke kun om
aftenen?????"

" Så kan jeg bedre forstå at de ike ville ud , jeg måtte nærmest tvinge
dem..." sagde den mindre kloge!!!

Da jeg gik ud for at udbedre skaden , kom de to straks møvende hen til
hegnet og kiggede voldsomt anklagende på mig......UHA UHA !!!
En ekstra gulerod klarede vist miseren....)

( og en tak til jer der svarede på melasse i fodret ! Nu får de almindelig
god gammeldaws havre uden noget ...andet end gulerødder, vitaminer og af og
til en håndfuld melassehavre....)...og de trives !

Mange julehilsener Holm
( Der skal til julefrokost igen i aften...men nu HAR instrueret halvdelen
noget bedre......He he..)