Buck knive.
Fra : Thomas

Dato : 14-12-02 10:53

Hej Gruppe,
Jeg er på udkig efter en ny Buck jagtkniv, og har derfor været rundt på
forskellige hjemmesider, som forhandler disse og kan hermed afsløre, at dem
er der mange af. Derfor vil jeg meget gerne høre fra de af jer, som har købt
jagtknive via nettet, hvor det er bedst og billigst at gøre sine indkøb.

--
/Thomas

Fra : Buck

Dato : 14-12-02 12:00

Du kan jo prøve at sammenligne priser med www.bladeshop.de

--
/Buck

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 14-12-02 17:38

Hej Thomas.
Buck jagtknive er gode knive til en rimelig pris.
Det kan godt være forbundet med megen bøvl at købe våben, herunder knive i
udlandet.
Buck knive koster noget mindre i f.eks. U.S.A. end her i Dk.
Men hvis du køber en af de gode knive , så holder en sådan kniv det meste af
et jægerliv, så gå til en god Dansk forretning med speciale i knive. Her kan
du også¨se nogle af de modeller du ikke har set før, og måske blive
inspireret til noget nyt.
Jeg handler hos http://www.naturgalleriet.dk/ de er meget professionelle og
har næsten alt i knive.
Venlig hilsen