Vinkinger i 5 klasse
Fra : christoph

Dato : 14-12-02 10:33

Hej
Jeg er lærerstuderende, skal til at lave et undervisningsforløb( 6 uger i 5
klasse) omkring Vikingerne. Det der interesserer mig mest, er danskfaglige
aktiviteter. Er der nogen, som kan give mig nogle tips eller et link.
--
Hilsen
Christoph

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 14-12-02 13:56

"christoph" <christoph@list-petersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klasse) omkring Vikingerne. Det der interesserer mig mest, er danskfaglige
> aktiviteter. Er der nogen, som kan give mig nogle tips eller et link.

Gå på biblioteket, lån en masse bøger om vikinger - og læs dem. Så kommer
ideerne forhåbentlig.
Sådan gør vi andre, når vi skal forberede et undervisningsforløb af den
slags.

VH Birgitte

Fra : Jesper Rahbek Mikkel~

Dato : 12-01-03 14:49

christoph <christoph@list-petersen.dk> skrev:

> [...]

Hej!
Et godt sted at søge er også her på nettet. Der findes mange
brugbare sider om emnet.
Se bl.a. : http://www.geocities.com/vikinger_dk

Hilsen
Jesper