lydkort i Xp
Fra : Martin Helsted

Dato : 14-12-02 09:38

hejza

jeg har lige installeret xp igen... og har sat nyt bundkort i min pc med
lydkort på. har så sast mit soun blaster pci 128 lydkort i også og det blev
installeret uden problemer, men jeg har aldrig i mit liv hørt så dårlig
kvalitet af den musik der kommer ud af højtalerene... en pladespiller kunne
havde kunne gøre det bedre...

Håber der er nogen der kan hjælpe...

mvh martin

Fra : Hans Otto Niesen

Dato : 14-12-02 10:51

Martin Helsted wrote:

> [...]
> kvalitet af den musik der kommer ud af højtalerene... en pladespiller kunne

Har du været inde i biosen og deaktiveret det indbygget bundkort.
Du skal også huske at det er en god ide at installere den cd der fulgte med
dit nye bundkort, der ligge alle de driver du skal bruge, tror jeg.
73 gs de OZ2HNS / Hans Otto
hogit@nielsen.tdcadsl.dk
http://oz2hns.qrz.dk/
Medl. af EDR,ARRL og DARC

Fra : Martin Helsted

Dato : 14-12-02 11:06

hejza

det er et asus a7v333 og jeg har ikke kunne finde det sted i biosen hvor jeg
kunne deaktiver det inbygget lydkort...
har aldrig oplevet at man ikke kan slå det fra.....
ja jeg har installeret nogle af de driver der fuldt med bundkortet

mvh martin

Fra : René Prebendorf

Dato : 14-12-02 12:15

"Martin Helsted" <Engmosegaard@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har aldrig oplevet at man ikke kan slå det fra.....
> ja jeg har installeret nogle af de driver der fuldt med bundkortet

På side 28 i manualen står der hvordan du gør.

http://shor.ter.dk/303714322

Hilsen René

Fra : Martin Helsted

Dato : 14-12-02 12:39