Blæser på cpuèn er doven
Fra : DejaChristmas

Dato : 14-12-02 09:20

Hej Ng.
Jeg sidder og roder med min kære moder`s pc.
Hun har det problem at cpu blæseren ikke altid starter med ar blæse,når pcèn
startes op.Det resulterer i at efter en 20 min bliver cpuèn for varm og
systemet fryser.
Nogle gange starter den op,andre gange ikke.
Jeg har prøvet at fjerne alt støvet omkring blæseren,det hjælper ikke.
Er blæseren i stykker eller er der et eller andet der kan gøres? Nogen gange
virker den jo. Starter den ikke op når maskinen bootes skal man manuelt lige
dreje på blæseren så kører den på fulde gardiner.
Skal jeg bare købe en ny til hende og er det svært at montere? På forhånd
tak.

Mvh Michael.

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 14-12-02 12:32

> [...]
> dreje på blæseren så kører den på fulde gardiner.
> Skal jeg bare købe en ny til hende og er det svært at montere? På forhånd

Det lyder som om at den blæser er slidt op! Sådan nogle har jo som så meget
andet en begrænset levetid.
Da du rensede den for støv havde du den så ikke taget af?
De plejer ikke at være så svære at montere eller afmontere. Hvis nu du
skriver hvad det er for en computer, eller køler eller cpu så er det nemmere
at spore sig ind på hvordan man kan hjælpe dig.

--
Mvh.

Kenneth (Fjern "FJERNDETTE" i mail adr. ved direkte svar)