Win XP/2K
Fra : Jasper Norman

Dato : 14-12-02 02:25

Hej.

Muligvis er dette den forkerte Ng, men med risiko for en brækket næse
forsøger jeg alligevel:

Mit spørgsmål er ganske simpelt:

Jeg har en AMD XP1800+ med et GeForce 3, 128 MB grafik. Hvad vil jeg være
bedst tjent med... en Win2k som, jeg kører nu, eller opgradere til XP? Win2k
kører ok, og jeg har intet at udsætte på den, men hvis XP´eren vil køre
bedre, vil jeg naturligvis installere denne. Jeg havde på et tidspunkt XP
installeret på min bærbare (600 MHz) hvilket ikke var nogen succes. Jeg er
såmænd ligeglad med alt det flotte, fancy i XP, men hvis ydelesen bliver
bedre på min XP1800+ er det en anden sag!

Mvh

Jasper

Fra : Olesen

Dato : 14-12-02 09:16

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> såmænd ligeglad med alt det flotte, fancy i XP, men hvis ydelesen bliver
> bedre på min XP1800+ er det en anden sag!

Din ydelse blir IKKE bedre.
Din stabilitet blir' MÅSKE LIDT bedre,
men du får samtidig større chancer for
mærkelige pop-ups med div. warnings.

Motoren er den samme i xp og 2k, men XP
er mere en forsigtigper hvorimod 2k bare 'kører'...

Prøv dig frem fristes jeg til at sige.

XP starter under alle omst.heder meget hurtigere op.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-12-02 11:14

In article <3dfa8881$0$35818$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
norman@mail.tele.dk says...
> Muligvis er dette den forkerte Ng, men med risiko for en brækket næse
> forsøger jeg alligevel:

dk.edb.system.ms-windows

> bedst tjent med... en Win2k som, jeg kører nu, eller opgradere til XP? Win2k
> kører ok, og jeg har intet at udsætte på den, men hvis XP´eren vil køre

Så fortsæt med 2k.
Forskellen på 2k og XP ligger i brugerfladen. Er du tilfreds med 2k's
brugerflade, så hold dig til den. Du risikerer et utal af
kompatibilitetsproblemer ved at skifte til XP - men det er 100% XP's
skyld.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen