?: Nokia 8210 håndfri monteringskit til bi~
Fra : Kim Pedersen

Dato : 05-03-01 20:02

Hej!

Jeg savner en GENIAL løsning på et håndfrit sæt til bilen. Jeg HAR bl.a.
kikket ved T-Hansen men synes ikke, at det er det helt rigtige.

Jeg ønsker:
- Svanehals mikrofon
- Radio-mute + lyd over højttalerne i bilen (har Blaupunkt med ISO-stik)
- Lader
- Ekstern antenne
- Holder med alle stik (antenne/mikrofon/højttalere)

Nogen erfaringer?

For svaret på det HELT rigtige kvittere jeg med en god flaske rødvin.

Hilsen, Kim

--
Fjern "nospam" i min mail adresse, hvis du vil sende mig en e-mail !!!

Fra : *nico*

Dato : 05-03-01 22:48

Hej kim.
Vi må ikke reklamere for meget her *S*
Men jeg har lige fået monteret håndfrit til min 8210 hos et anerkendt firma
i Bagsværd. Det virker perfekt. Det kostede 1600 sådan cirkus eksl. moms
eks. montering. antenne, radiodæmp,mic etc.
Mail mig hvis du vil vide mere.

npe@privat.dk

Nicolai

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-03-01 23:40

Hej...

"Kim Pedersen" <kbsp@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>- Lader
>- Ekstern antenne
>- Holder med alle stik (antenne/mikrofon/højttalere)

Faktisk så har T. Hansen lige netop det system du ønsker dig, lige med
undtagelse af udvendig antenne, idet der ikke kan kobles en extern
antenne på en 8210.

Produktet kalder de: Radio Mute håndfri sæt.
Bestillingsnummeret er: 165 3970

Dertil skal du så ha' en svanehals mikrofon.
Bestillingsnummer: 995 3750

--
M.v.h. Ole ®