Forlængelse af udstyr
Fra : S. Andersen

Dato : 13-12-02 22:12

Jeg går med en ide om at smide min skærm,mus og tastatur ind i stuen, men
det larmende kabinet vil jeg la' blive på kontoret.

Er det muligt at fremskaffe 10 meter kabel til en skærm, USB-mus og et
keyboard (ikke usb, men det der andet gejl).
Og i så fald hvor kan jeg på nettet finde en side som sælger det (link er
meget velkommen).

På forhånd tak.

Fra : Madsen

Dato : 14-12-02 01:37

On Fri, 13 Dec 2002 22:12:25 +0100, "S. Andersen"
<nirekdk@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>keyboard (ikke usb, men det der andet gejl).
>Og i så fald hvor kan jeg på nettet finde en side som sælger det (link er

F.eks. www.Midtdata.dk som jeg varmt kan anbefale.

10 m tastaturkabel PS2 95,-
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='Tasteturfkabler'

6 m USB forlængerkabel 120,-
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='usbfkabler'
Jeg ved ikke om man kan sætte 6 og 4 m sammen til 10

10 m monitor forlængerkabel 195,-
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='Monitorfkabler'

mvh Madsen

Fra : S. Andersen

Dato : 14-12-02 04:14

Kanon, det var lige hvad jeg havde brug for ... takker !

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-12-02 14:12

"Madsen" <madsen@nospam.invalid> wrote in message

> 6 m USB forlængerkabel 120,-
> http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='usbfkabler'
> Jeg ved ikke om man kan sætte 6 og 4 m sammen til 10

USB virker kun op til 5 meter

Selv min USB hub, vil ikke virke med kabel på 4,5 meter

Fra : Madsen

Dato : 14-12-02 18:02

On Sat, 14 Dec 2002 14:12:03 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote:

>USB virker kun op til 5 meter

Hvorfor kan man så købe et 6 m kabel ?

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 17-12-02 07:13

> 10 m monitor forlængerkabel 195,-

http://www.midtdata.dk/asp/bestil/produktUgroup1.asp?para='Monitorfkable
r'

Nu kender jeg ikke midtdatas kabler men jeg tvivler på at du får særlig
god bånndbredde i sådan et "billigt" kabel. Men det afhænger selvf. også
af hvilken opløsning og refresh du vil køre med.

Jeg kan godt anbefale blackbox, men så kostet et vga kablel også over
500kr plus moms....

Så prøv bare midtdata først - men sørg for at have returret ...

/A...