Julegaver til jægeren - DVD, bøger?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 13-12-02 12:50

Hej!

Den evindelige kamp har været i gang en tid... At finde julegaven til min
far, som har alt og ikke mangler noget (suk).

Men han er ivrig jæger... Og så tænkte jeg, det kunne ske nogen her har en
ide? En god bog om jagt, DVD eller... Ikke udstyr, for det har han en
milliard forbindelser til at kunne købe billigere og bedre selv.

Forslag?

PÅ forhånd tak

Klaus

Fra : Søren GP

Dato : 13-12-02 18:29

Over for familien har jeg bekendtgjort, at jeg ønsker mig Carsten
Andersens ny bog "Uden kuglefang".
Jeg havde stor fornøjelse af at læse hans anden bog, som handlede om
helt almindelig jagt - mest på råvildt, sådan som de fleste jægere
dyrker det.
Ikke noget med avanceret udstyr eller skud - præstationsræs efter
store bukke, - eller dybsindige teorier om den rette
afskydningspolitik.
Bare glæden ved at gå på jagt - skrevet på et godt dansk.
Hvis ikke jeg får bogen i julegave, skal jeg i boghandelen mellem jul
og nytår.

Mvh........Søren GP
http://www.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=94120&side=&webside=1154007

Fra : PJ

Dato : 14-12-02 08:08

Køb bogen "SkytteLars erindringer" - og du er den mest populære
julegavegiver.

Det er alle jægeres ønske - er kommet i ¨nyt optryk.

Knæk og Bræk
Pierre Jakobi
Skytte