GODE tutorials til Flash5
Fra : Nic

Dato : 20-01-01 02:09

Hej allesammen.

Er der ikke nogen der vil dele nogle url's på fede tutorials til flash 5?

på forhånd tak.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Nic

REMEMBER to remove the NOSPAM from my email...

Fra : Peter T.

Dato : 20-01-01 03:07

In article <xy5a6.877$fa3.81112@news010.worldonline.dk>,
newsNOSPAM@fogh.com says...

www.flashkit.com
http://www.actionscripts.org/tutorials.shtml

--
Peter T.
Finsk er sundt!

Fra : Nic

Dato : 22-01-01 00:45

Foreløbig tak.
Andre/Flere?

Nic

Fra : Peter T.

Dato : 22-01-01 05:39

In article <7wKa6.4438$fa3.246844@news010.worldonline.dk>,
newsNOSPAM@fogh.com says...
> Foreløbig tak.
> Andre/Flere?

lol. Flashkit.com er ellers den ultimative flash-resouce site på
nettet. Der skulle være nok for enhver. Men jeg er lige dumpet ind i
den her, som jeg ikke har fået tjekket ud endnu. Men den ser
umiddelbart okay ud.

<http://www.findtutorials.com/DirSearch.asp?ST=0&Query=flash&CatID=>

--
Peter T.