printning dræber systemet
Fra : Robert Jensen

Dato : 13-12-02 18:40

ved ikke lige hvad det er der går galt, men min printer sløver mit system
helt ned til det næsten er ubrugeligt, bare jeg sender en lille ting til
print.

troede først det var fordi det måske var en laser, men nu har jeg også fået
en inkjet, og den gør det samme.

begge er tilsluttet via seriel porten.

mit system.
amd 200+
a7v333
512 ddr pc2700
60 gb 7200 rmp hd

nogle bud på hvad det kan være ?

--

Med Venlig Hilsen

Robert Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-02 00:51

> [...]
> print.
>
> troede først det var fordi det måske var en laser, men nu har jeg også

Mener du ikke parallel porten ?

Hvilket operativsystem ?

Hvor mange og hvilke printer drivere har du installeret ?

--
Kristian

Fra : Robert Jensen

Dato : 14-12-02 14:17

"kran" <kristian_andersenATtdcadsl> wrote in message

> fået

> Mener du ikke parallel porten ?

jo sorry

> Hvilket operativsystem ?

win xp pro

> Hvor mange og hvilke printer drivere har du installeret ?

2 men den gjorde det og¨så da der kun var en.
driverne er dem der standard følger med windows.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-02 21:56

> system
> til

> win xp pro

> 2 men den gjorde det og¨så da der kun var en.
> driverne er dem der standard følger med windows.

Prøv at kontrollere om parallel porten virker korrekt - Højreklik på Denne
computer og vælg Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering.

Det kan også være du skal ændre "Parallel port mode" i bios opsætningen, der
kan normalt vælges mellem ECP, EPP og Normal/Standard (SPP).

Har du installeret anden hardware som benytter parallel porten f.eks. en
scanner ?

Benytter du en omskifter box ?

Hvad hedder din printer ?

--