My modem fails
Fra : jens

Dato : 13-12-02 16:57

Hvis jeg lukker min PC ned og slukker for modem, vil dette ved næste
opstart vise: Ikke tilsluttet.

Jeg må så gå ind i Telefon og Modemindstillinger og slette det,
genstarte og modtager så melding om at pc har fundet ny hardware. Jeg
installerer modem igen og nu virker den til næste gang ???????????

Jeg kan selvfølgelig undlade at slukke for modem, men -- man skal jo
spare på strømmen!!!!

Jeg har lige lavet om til Windows XP Professionel fra Windows 98.

Modem er et US Robotic: Sporster Flash 5600.

Nogen forklaringer???

MVH Jens

PS. Hvordan kan jeg crossposte til andre relevante grupper?? Eller
futte, (er det det samme)?

Jeg bruger Forte Agent 1.92

Fra : Ole Axelsen

Dato : 13-12-02 17:16

"jens" <fisherman@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spare på strømmen!!!!
>
> Jeg har lige lavet om til Windows XP Professionel fra Windows 98.

Win XP (og Win 2000) finder kun dit modem, hvis det er tilsluttet og tændt
ved opstart. Du kan vælge at tænde det sammen med computeren, eller du kan
gå i enhedshåndtering , Søg efter hardwareændringer, så vil den finde
modemet igen.

--
Fjern parenteserne ved svar på mail.
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : jens

Dato : 13-12-02 22:31

On Fri, 13 Dec 2002 17:15:36 +0100, "Ole Axelsen"
<oleaxelsen@(mail.dk)> wrote:

> [...]

>ved opstart. Du kan vælge at tænde det sammen med computeren, eller du kan
>gå i enhedshåndtering , Søg efter hardwareændringer, så vil den finde

Tak for dit råd. jeg er sikker på at det lyder rigtigt. Desværre kan
jeg ikke finde helt ud af det. I "enhedshåndtering" højreklikker jeg
på mit modem og så står der i det lille vindue bl.a. "søg efter
hardwareændringer", men den finder ingen ting når jeg klikker der!!!!

Was ist los please??

Gider du forklare det lidt mere? Tak og venlig hilsen Jens