erfaringer med 3Com Wireless LAN PC-Card X~
Fra : ottesen

Dato : 13-12-02 16:30

Hej!
Jeg har set lidt på subj. og det virker jo umiddelbart rigtig smart at man
bare kan skubbe antennen ind. Men har hørt at kortet ikke modtager signalet
særlig godt i forhold til andre kort. Er der nogen der har erfaringer med
ovenstående kort? Hvad er forskellen iøvrigt på den der hedder
"officeconnect" og den der ikke gør?

/ottesen

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-02 17:48

Hej.

jeg har et 3com off.conn. pc-card med xjack. og jeg er godt tilfreds, og
ideen med at du ikke behøver at afmont. pc-kortet er kanon

så vidt jeg ved, så har "storebroren" indbygget flere sikkerhedsting, som
kun kan udnyttes med accespoint 8000 !

hj