Printer udskriver ikke ved alm.bruger
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 13-12-02 11:48

Hej alle

Jeg har en HP Officejet G85 som sidder på en windows 2000 maskine i netværk.
Når jeg logger på som alm. bruger, så kommer der ikke noget ud på printeren,
hvis jeg logger på som administrator så udskriver den med det samme.

Det er samme problem på de pc'ere som har tilsluttet printeren.

Jeg har slettet printeren og installeret den igen.
Jeg har fjernet delingen og prøvet uden held
Jeg har delt den igen under andet navn, ingen held

Er der nogen der har et forslav?

Takker

Bo

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 13-12-02 14:41

Hej
Det der er galt er dine forskellige brugerrettigheder...
Når du installerer den skal du sørge for den er tilgængelig for alle brugere

Desuden skal du, hvis du bruger den over netværk, sørge for at de brugerer
der vil printe ud har tilladelse til det.
Højreklik på Denne Computer og vælg admninistrer (manage) --> gå ned i
lokale brugere og grupper --> ind i grupper.

Her skal du tilføje de andre brugere med deres netværksnavn.. altså det navn
de identificerer sig med på nettet...

Nu skulle det virke

Gør det ikke, så fortvivl ikke, jeg har selv haft sindsyge mange problemer
og det skal nok løse sig... på et eller andet tidspunkt

MVH
Mads

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 13-12-02 15:50