kender nogen dette???
Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 13-12-02 07:26

kender nogen dette problem
unknown problem initialzing graphics

dette kommer kun når jeg vil spille (lige meget hvilke spil)
det er kommer lige pludselig

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-12-02 09:54

Jørn og Rikke Hougaard wrote:
> kender nogen dette problem
> unknown problem initialzing graphics
>
> dette kommer kun når jeg vil spille (lige meget hvilke spil)
> det er kommer lige pludselig

Google gør:
<http://shor.ter.dk/344007331>

Kig lidt videre der, måske er der en løsning.

/Mikael

Fra : **TwN**

Dato : 13-12-02 16:51

"Jørn og Rikke Hougaard" wrote in message
> kender nogen dette problem
> unknown problem initialzing graphics
>
> dette kommer kun når jeg vil spille (lige meget hvilke spil)
> det er kommer lige pludselig

Så er det sikkert en forkert driver, du har installeret...
Hvilket kort & hvilken driver har du?

**TwN**

Fra : Jørn og Rikke Hougaa~

Dato : 13-12-02 19:57

jeg har et geforce2 ti men det er kommet uden at jeg har rodet med
drivere, maskinen har kørt længe uden at den har sagt det...

Fra : **TwN**

Dato : 13-12-02 20:09

"Jørn og Rikke Hougaard" <jonne@tdcadsl.dk> wrote in message
> jeg har et geforce2 ti men det er kommet uden at jeg har rodet med
> drivere, maskinen har kørt længe uden at den har sagt det...

Prøv at downloade den nyeste driver fra producentens hjemmeside, og se om
det så ikke hjælper
Hvis du kører WinXP, & du ikke behøvede driver til at installere dit
GF2-kort, er det givet hvis der problemet ligger... Fx. behøvede jeg ikke
drivere(ifølge windoze) til mit Voodoo Banshee... men da jeg skulle spille,
gik det aligevel galt, og jeg måtte finde en anden driver.... grunden er, at
WinXP's driver ikke automatisk understøtter "3Dfx Glide", "OpenGL", osv.

**TwN**

Fra : Kinajumjum

Dato : 16-12-02 22:34

"Jørn og Rikke Hougaard" skrev d. 13-12-02 07:26 dette indlæg :
> kender nogen dette problem
> unknown problem initialzing graphics
>
> dette kommer kun når jeg vil spille (lige meget hvilke spil)
> det er kommer lige pludselig

Jeg kender ikke problemet. Men vi vil alligevel kunne fejlfinde lidt på
dit system.

* Hvilket styresystem har du? (Hvis du ikke ved: Højreklik på "Denne
Computer" (My Comuter)/ vælg "Egenskaber" .. hér slulle det gerne stå,
under "System")

* Hvilket grafikkort har du? (Hvis du ikke ved, er der 2 muligheder:
Skil din computer ad. Pil siden af, og se på indersiden, ved det stik,
hvor du sætter din skærm på. Hér er der en lille grøn plade. Dette er
dit grafikkort. På det står typisk enten et navn (måske i et hjørne),
eller ihvertfald et model nummer. Skriv det ned - vigtigt at vide, hvis
du skal have hjælp).
Alternativt - og MEGET nemmere: Vælg "Denne computer" / "Egenskaber" /
"Hardware" / "Enhedsorientering" / tryk på det lille "+" ved
"Skærmkort". Her står navnet på dit grafikkort. Skriv det ned, det er
rart at have.

Hvis der ved "+"'et ved skærmkort er markeret et "!" med gult, er vi
allerede meget tættere på løsning af dit problem.. men det er ikke
sandsynligt.

http://www.kandu.dk/