Sætte layers indhold fra fil ?
Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 13-12-02 06:50

Hejsa NG

Nu har jeg rodet en del med det og kan ikke få det til at virke.

Jeg har et layer <div id="content"> som jeg gerne vil skifte content i vha
javascript.

javascript:

function getContent(page)
{
document.getElementById('content').innerHTML = page + ".html";
}

Ovenstående sætter bare indholdet i content til side1.html hvilket også er
logisk
nok, men hvordan får jeg den til at sætte den lig det indhold der er i filen
side1.html ?

Har prøvet alt muligt med .src til sidst osv, har ledt på google, men kan
intet finde.

Håber nogle kan hjælpe.

m v h
Ronni