PDA...
Fra : Martin Berentzen

Dato : 13-12-02 00:30

HEJ!

Jeg skal bruge en PDA til 1000-1400 kr.. Hvad kan man få til den pris?
Hvilket mærket skal jeg gå efter? Den skal ikke bruges til det helt vilde
forretningsbrug, men blot som en lille dagligdagsreminder...

Martin

Fra : *Rion*

Dato : 13-12-02 00:44

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg skal bruge en PDA til 1000-1400 kr.. Hvad kan man få til den pris?
> Hvilket mærket skal jeg gå efter? Den skal ikke bruges til det helt vilde
> forretningsbrug, men blot som en lille dagligdagsreminder...

Gå ind på www.edbpriser.dk under spot marked der kan du få en okay palm i
det prisleje du nævner. Ellers er det jo smag og behag. Men generelt er Palm
"gammel i gårde" og laver kvalitets produkter.

Mvh

*Rion*

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-12-02 02:00

Martin Berentzen skrev:

> Jeg skal bruge en PDA til 1000-1400 kr.. Hvad kan man få til den pris?
> Hvilket mærket skal jeg gå efter? Den skal ikke bruges til det helt
> vilde forretningsbrug, men blot som en lille dagligdagsreminder...

Så må det nok blive en Palm.
Jeg købte en Palm Vx (udgået model) for et par måneder siden for 1500 kr.
hos http://www.pdanmark.dk og er rigtig godt tilfreds med den. Jeg synes
selv at de sidste 500 kr. var godt givet ud i forhold til den Palm Zire jeg
ellers havde kik på. Sammenlign på http://palm.com/products/family.epl
....men mere om PDA'er i news:dk.edb.system.lomme-pc Det er det den er der
for

--
Lars

Fra : jk

Dato : 13-12-02 09:05

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3df91bf5$0$24681$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> Hvilket mærket skal jeg gå efter? Den skal ikke bruges til det helt vilde
> forretningsbrug, men blot som en lille dagligdagsreminder...

Du kan også være heldig hos Zitech demoshop

http://www.demoshop.dk/idx1.htm

--
mvh.

jk

Fra : jones_netng@yahoo.dk

Dato : 13-12-02 09:42

Martin Berentzen <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> skrev:
> [...]

www.pdadanmark.dk sælger Palm Vx til 1500,-
Jeg har ikke prøvet andre, men jeg er meget godt tilfreds (og det
er alle dem jeg før glemte aftaler med også...

/J

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 13-12-02 11:00

Jeg købte en Palm Zire i sidste måned og er godt tilfreds med den.
Jeg har en ven der har en Palm Vx, som har godt nok en lidt større skærm,
men forskellen udover dette er, at du kan lave håndtegnede
notater/tegninger/skitser med en Zire.

Jeg har nu haft min kørende i ca. 1 månede på første opladning og batteriet
er stadig på ca. 75 % af fuld styrke. Man kan indstille den til, at gå i
standby efter ½ ,1, 2 eller 3 minutter når man ikke bruger den.

Deuden er Zire næsten en næsten et år nyere model.

Jeg gav 999-. for min Zire hos Telebutikken og sparede derved porto osv.

Mvh

Zulfqar Ali

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-12-02 13:42

Fri, 13 Dec 2002 11:00:15 +0100, skrev Zulfqar Ali, på 31 linier, i
<3df9afaf$0$47410$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

Kan VX også...

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-12-02 12:20

In article <3df91bf5$0$24681$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, martin-
berentzen@mail1.stofanet.dk says...

Der findes en nyhedsgruppe med lomme-PC'er. Prøv at spørge der, det er
trods alt der eksperterne holder til...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen