Strømforsyning siger kzzrzkzks
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 13-12-02 00:23

Hej

Jeg har lige sat en anden ATX strømforsyning i min Compaq deskpro 2000
men nu siger selve strømforsyningen sjove knitre lyde, det lyder lidt som en
kortslutning men alligevel ikke, jeg har skfitet blæseren ud med en mere
lydløs pabst blæser hvis det har noget at sige.... nogen der kan svare mig
på hvad det er ?

MVH
Morten

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 13-12-02 00:25

Nu når pc'en ikke laver noget er det bare en lavmeldt summen, men det går op
og ned alt efter hvor meget harddisken kører.... det lyder lidt ligesom
sådan en stor transformaterstation lige nu, hvis man altså sætter øret helt
tæt på..