Volt på AGP-slot'et
Fra : Jens S

Dato : 12-12-02 23:42

Hej

Jeg er den ikke helt lykkelige ejer af et Asus A7V133 board og et GeForce
2Pro 4xAGP GFX-kort. Nu overvejer jeg at skifte motherboard, CPU og ram til
Asus P4PE, 2,4GHz CPU og DDR-Ram.

www.asus.com står der at AGP-porten er til 1,5 volt grafikkort (only).
Kan mit grafikkort bruges på det nye motherboard?

Jens

Fra : Lars Hjortø

Dato : 13-12-02 13:36

"Jens S" <jensss2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På www.asus.com står der at AGP-porten er til 1,5 volt grafikkort (only).
> Kan mit grafikkort bruges på det nye motherboard?

Hej Jens

P4PE understøtter KUN 4x AGP, så det lader til du roligt kan købe et uden at
skulle skifte gfx-kort. Det står der også under "motherboards" "P4PE"
"Specifikations" og så under expansionsslots. Her står der 1 x AGP 4X (1,5 V
only).
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=P4PE

Hilsen Lars

---

Fra : Jens S

Dato : 14-12-02 22:50

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> skulle skifte gfx-kort. Det står der også under "motherboards" "P4PE"
> "Specifikations" og så under expansionsslots. Her står der 1 x AGP 4X (1,5

Thanx!

Jens