Morex Kabinet.
Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-12-02 21:24

Er der nogen der ved hvor dette kabinet kan købes i danmark? Eller
noget lignene, jeg skal have bygget en lille server/firewall/router.
Og der kunne jeg godt lide at der ikke var nogen blæser i
strømforsyningen i Morex's kabinet.

http://www.procase.com.tw/2688.htm

Alternativ er jeg åben for andre strømforsyninger uden blæser, og jeg
mener uden blæser ikke noget med at bare sætte dem ned i hastighed
eller papst eller hvad i nu vil foreslå.

Jeg har nemmelig lige nu en IBM PS2/E helt uden blæser stående som
server men desværrer er det jo en 486 og den er ved at være for lille
*g*

Håber der er nogen der kan hjælpe

Hilsen Michael