SCSI adapter 68 pin HD > 50 pin controller~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-12-02 20:38

Hejsa kan man få købe en adapter, så man kan benytte
en 68 pins SCSI disk, på en 50 pins controler?

hvis ja, så hvor?
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-12-02 09:38

On Thu, 12 Dec 2002 20:37:50 +0100, "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

>Hejsa kan man få købe en adapter, så man kan benytte
>en 68 pins SCSI disk, på en 50 pins controler?

www.edbpriser.dk

Se under hardware / kabler / blandet.

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-12-02 12:15

In article <ataoie$4qv$1@sunsite.dk>,
petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk says...
> Hejsa kan man få købe en adapter, så man kan benytte
> en 68 pins SCSI disk, på en 50 pins controler?

Det fås, men det er sgi' da synd for disken. Sæt hellere brænderen på
UW-kanalen med en lign. adapter...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 13-12-02 13:28

Jesper G. Poulsen skrev i meddelelsen ...
>In article <ataoie$4qv$1@sunsite.dk>,

>Det fås, men det er sgi' da synd for disken.

tjoe..

>Sæt hellere brænderen på UW-kanalen med en lign. adapter...

well.. lige nu pønser jeg på at bruge HDen på en 2904
ikke en 2940! adapter Adaptec 2904 kan kun kører narrow

jeg pønser på at bygge mig en Linux server
og det kunne godt gå hen og blive med den der 4,5GB IBM
SCSI disk, og et Plex 40 CD drev

til min primære PC holder jeg mig til et par 45GB IDE diske,
SCSI til brænder, CD, og Scanner.. med en 2940UW
controller

well.. det er ialtfald planen lige nu..

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-12-02 17:42

In article <atcjnn$bi7$1@sunsite.dk>,
petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk says...
> well.. lige nu pønser jeg på at bruge HDen på en 2904
> ikke en 2940! adapter Adaptec 2904 kan kun kører narrow

Okay, på den måde...

> til min primære PC holder jeg mig til et par 45GB IDE diske,
> SCSI til brænder, CD, og Scanner.. med en 2940UW

Jeg bruger SCSI-diske og Plextor IDE-brænder. Det er lige gå godt

Fra : Petersen_Michael

Dato : 13-12-02 19:43

Jesper G. Poulsen skrev i meddelelsen ...
>In article <atcjnn$bi7$1@sunsite.dk>,

>Jeg bruger SCSI-diske og Plextor IDE-brænder. Det er lige gå godt >

well.. et eller andet sted wille jeg foretrække SCSI
til det hele..
men synes SCSI HDer er for dyre..
da jeg for mange dage siden investerede i brænder var valgmulighedderne ike
så mange, så jeg valgte "rolls roycen"
og købte en Plextor SCSI brænder 4/12 med caddy
og det var mange penge den gang

jeg ligger i forhandlinger om et ASUS P2B-S (S for SCSI)
hvis handlen kommer i hus, får min IBM disk lov at sidde på
en Ultra Wide controller