Computer model........
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 09-12-02 23:06

Hejsa,

Jeg har en ældre Compaq Deskpro, som jeg gerne vil lave lidt opgradering
på - men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er for en model. Der
har muligvis siddet et mærkat, men det er i givet fald faldet af.....

Er der en, der kan komme med en idé?

Stupid me!!

vh
Michael

Fra : HSC

Dato : 13-12-02 14:33

Er der ikke nogen hjælp at hente inde i BIOS ?