Hjælp mig med at vælge!
Fra : Vega

Dato : 12-12-02 19:24

Hej gruppe.

Hvad skal jeg vælge af disse to ting?

1. Beholde mit nuværende 2 år gamle Enlight midi kabinet,
hvor jeg skifter PSU'en ud med en Enermax 350W.

2. Købe et ThermalCase MidiTower Black fra Thermal Take.

Håber et fornuftigt bud, med en begrundelse hvorfor jeg skal vælge "dette".

Mvh. Lars.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 12-12-02 21:08

Vega skrev i meddelelsen <3df8d423$0$197$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> hvor jeg skifter PSU'en ud med en Enermax 350W.
>
>2. Købe et ThermalCase MidiTower Black fra Thermal Take.

behov ?

hvad er årsagen til at du vil opgraderer?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Vega

Dato : 13-12-02 15:37

Det skal være lyd stille.

Årsagen til at jeg opgradere er at jeg skifter CPU, Bundkort, ram

Mvh. Lars.

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:ataqa9$pth$1@sunsite.dk...

Fra : **TwN**

Dato : 13-12-02 17:03

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Det skal være lyd stille.
>
> Årsagen til at jeg opgradere er at jeg skifter CPU, Bundkort, ram

Du ka' sagtens beholde det gamle kabinet... og så købe så'nogle
"lyd-isolere-plade-ting", jaaa jeg ka' sgu ik lige huske et bedre navn for
dem! ;-]

**TwN**

Fra : Vega

Dato : 13-12-02 17:17

Jo, men jeg skal allligevel have en ny strømforsyning, og det skal være en
rimelig stille en.

Mvh. Lars.

Fra : **TwN**

Dato : 13-12-02 17:20

> Jo, men jeg skal allligevel have en ny strømforsyning, og det skal være en
> rimelig stille en.

Ja så kommer det vel an på om du kan finde et kabinet med PSU til samme pris
som en ny PSU.......det kan man nogle gange... (-;

Fra : Vega

Dato : 13-12-02 18:29

Har du ikke læst min første tråd eller hva'?

Fra : **TwN**

Dato : 13-12-02 18:40

> Har du ikke læst min første tråd eller hva'?

Nå for saten! sry
Jeg ville nok vælge bare at købe en ny PSU...

**TwN**