Acer Aspire 1300XC.
Fra : Lars

Dato : 12-12-02 18:03

Hej!

Er der nogen der har (dårlig-) erfaring med DVD/CD-rom drevet i en Acer
Aspire 1300XC?
Jeg kan ikke få mit til at virke, det har virket i de 2 første uger jeg har
haft "dyret".
På acer.dk er der ikke meget hjælp at hente.

Venlig hilsen
Lars

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-12-02 23:01

> [...]
Acer
> Aspire 1300XC?
> Jeg kan ikke få mit til at virke, det har virket i de 2 første uger

Hvilket drev er der tale om ?
(Ofte et toshiba - men modelnummeret er også interessant)

Hvis det har virket og så holder op er det sikkert gået i stykker - pil
det ud og send det til rep. (eller lad dem afhente det hvis du har en
serviceaftale) - Du har vel ikke flashed det med en anden bios i håbet
om at få det kodefrit ?

Det er vel ikke kun med CD-R du har problemer ?
Inden du sender det ind bør du nok lige checke med en alm trykt CD.

Men siddet det i en skuffe som på travelmate's ? Prøv at tage det ud og
sæt det i igen et par gange - Det kan jo bare være en lidt dårlig
forbindelse.

/A.